SIKÇA SORULAN SORULAR

Siparişim kaç gün içersinde elime ulaşır?

En geç 5 iş günü içinde faturanız ve sertifikanız kargo aracılığı ile size ulaştırılır.

Aldığım elektronik cihazın zaten garantisi var. Cepkask'a ihtiyaç var mı?

Garanti asla bir Cepkask değildir. Garanti üretici hatalarını kapsar. Cepkask ise kırılma, sıvı teması gibi kullanıcı hatalarını ayrıca kullanıcı dışında oluşup kullanıcıyı mağdur eden gasp, kapkaç, hırsızlık ve doğal afetleri gibi durumları kapsar. Bu hasarları garantiniz karşılamayacaktır.

Satın aldığım hizmet ve sigortanın faturası elime ne zaman ulaşır?

En geç 5 iş günü içinde faturanız ve sertifikanız kargo aracılığı ile size ulaştırılır.

Cepkask ve Teknokask ne gibi hasarları karşılar?

Cepkask ve Teknokask çarpma düşme sonucu oluşan kırılmaları, sıvı temasını, gasp, kapkaç, sertifika şartları çerçevesinde hırsızlığı, kavrulma, yüksek voltaj ve doğal afetler gibi riskleri teminat altına alır.

Bir hafta önce almış olduğum cihazı sigortalatabilir miyim?

Sadece www.ekask.com.tr den türüne göre

Hasar durumunda ne yapmalıyım?

Hasar durumda 5 günü geçirmeden 0 212 639 5454 numaralı telefonu arayınız. Gerekli bilgiler buradan size verilecektir.

Faturamı saklamalı mıyım?

Evet. Hasar durumunda bize başvurduğunuzda bizden aldığınız fatura ve cihazınızın faturası sizden istenecek belgelerdendir.

Cepkask sigorta online satış